Voor de beste ervaring schakelt u JavaScript in en gebruikt u een moderne browser!
Je gebruikt een niet-ondersteunde browser. Deze site kan er anders uitzien dan je verwacht.
Medewerkers van de UvA kunnen dankzij de steun van donateurs een algemene subsidie aanvragen voor projecten die een directe relatie hebben met de UvA en niet uit de reguliere middelen gefinancierd kunnen worden.

Aanvraag indienen

Voor het aanvragen van een subsidie gelden de volgende deadlines:

Subsidieronde   Deadline                 Vergadering Commissie Academische Zaken

2023 Q4            zo 05 nov 2023        do 14 december 2023

2024 Q1            zo 10 maart 2024     do 11 april 2024

2024 Q2            zo 26 mei 2024        do 27 juni 2024

2024 Q3            zo 08 sep 2024        do 10 oktober 2024

2024 Q4            zo 10 nov 2024        do 12 december 2024

In de week na de vergadering krijgen de aanvragers bericht over het besluit op hun subsidieaanvraag.

Stuur de aanvraag, voorzien van alle benodigde informatie, in via het aanmeldformulier. Het formulier is Engelstalig, de up te loaden bestanden mogen ook Nederlandstalig zijn.

Checklist aanvraag

Aanvragen dienen te zijn voorzien van:

  • een motivatie (maximaal een A4) met een korte beschrijving van het project en de relatie van het project tot de UvA, evenals een concrete verantwoording van de besteding;
  • een uitvoerige projectomschrijving (maximaal een A4);
  • een verklaring van de decaan die duidelijk maakt dat het initiatief de goedkeuring heeft van de faculteit;
  • een verklaring van bijv. de onderwijsdirecteur of het afdelingshoofd die duidelijk maakt dat het initiatief de goedkeuring heeft van de faculteit/afdeling;
  • een gespecificeerde begroting (download), inclusief een gespecificeerd overzicht van alle uitgaven en inkomsten.

Alleen volledige aanvragen worden in behandeling genomen, onvolledige aanvragen worden afgewezen. 

Eisen aan het verslag

Het verslag mag maximaal drie A4 beslaan. In het verslag dienen de volgende zaken aan bod te komen:

  • omschrijving van het project;
  • het resultaat;
  • eventuele vervolg.

Het verslag kan worden gebruikt voor onze website, online nieuwsbrief of andere publicaties waarmee we onze donateurs inlichten over de bestedingen vanuit het fonds. Indien wij dit van plan zijn vragen we eerst om toestemming.

Insturen

Stuur het verslag binnen drie weken na het afronden, onder vermelding van naam en telefoonnummer, per e-mail naar: subsidieaanvragen-AUF@uva.nl 

Vragen?

Neem voor meer informatie over deze beurs contact op met het Amsterdams Universiteitsfonds.
T: +31 (0)20 525 2138 
E:  subsidieaanvragen-AUF@uva.nl